Heart Chat Bubble

God afton

 
Nu är jag & älsklingstrollet hemma igen :)
Har varit en bra dag idag känns det som! Satt i ca 2 timmar med instuderingsfrågorna i skolan idag innan lektionen började, hann svara på 36 frågor under den tiden. Hehe! Fast det var rätt så enkla frågor, men skönt iaf att jag kom en bit på vägen.
 
Ska anmäla mig ikväll till tentan som är på torsdag nästa vecka, det får bära eller brista! Så ikväll så ska jag fortsätta med instuderingsfrågorna, och förhoppningsvis bli klar med del 5! Imorgon så ska jag göra självtestet + skrivdelen på del 4 och del 6 så jag har det klart. Sen så blir det att göra instuderingsfrågorna för del 6 också.
 
När jag är klar med det så ska jag repetera och sen gå direkt på andra delen av kursen, delområde 7-12. Jätteroligt!!! Men jag måste blir klar med denna kursen nu alltså!
 
Ja, men innan jag går på att plugga så ska jag laga dagens middag. Är sjukt hungrig, men kände att jag behöve sitta ner i ett par minuter innan jag sätter igång med det..
 
Hur har er dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0