Heart Chat Bubble

Julstädar?

 
Igår så monterade vi ner vår säng och har numera madrasserna på golvet. Sängen var ful, sliten och ribbotten bara brakade i tid och otid. Herregud, en gång när Cassie klättrade upp i sängen för att lägga sig så brakade den ner. Överkänslig till tusen, haha!
 
Sen tog vi tag i Cassies rum och monterade ner hennes säng till juniorsäng, syrran var på besök för en månad sen och då satte vi ihop den till en spjälsäng. Lusten och orken har inte funnits till det innan. Vi fyllde även en halv sopsäck med gamla kläder som var fläckiga /trasiga, reklam/kartonger som Cassie tagit in på sitt rum och lekt med. Så nu är det nästan ordning och reda. Jag tömte nämligen ut en tvättpåse med tvätt som ska vikas i hennes säng. Får ta itu med det strax.
 
Idag så ska sängen ut i grovsoprummet, tvätt ska tvättas, vikas och läggas på sin plats. Diska måste jag också göra. Min älskade diskmaskin slutade fungera för ett par veckor sedan, så jag måste diska för hand igen :( Supertrist!!!! Får väl slänga ut den i grovsoprummet också..
 
Vad har ni hittat på i helgen? Har ni också städat en massa eller har ni varit på en spännande Halloweenfest?
 
-xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0