Heart Chat Bubble

Man skulle kunna tro att jag har dött

Men så är det självklart inte :)
 
Jag har bara fullt upp och känner att orken till att blogga inte har funnits som innan. Men jag lever!!
 
 
Praktiken gick superbra, åkte på något skit med magen under tiden jag var där, så jag förlorade 4 dagar som jag fick ta igen förra veckan. Riktigt jobbigt med tanke på att jag började läsa Medicin 1 samtidigt. Och den kursen, ja vad ska man säga? Den är så jädra svår!!! Så många medicinska termer, olika undersökningar, röntgen, latinska namn på skelett, andningsorganen, leder, muskler, hjärtat, celler osv.
Minst 10 gånger om dagen så känns det som att mitt huvud ska explodera, BIG TIME! Men det är en fruktansvärt intressant kurs!
 
Dock så kände vi som läser den att vi hade för kort tid på oss, så vi förlängde kursen med 2 veckor. Och det känns riktigt bra, dock så ska jag försöka att läsa i "rätt" takt om vi säger så. Så kan jag börja läsa VOMS 2 som jag ska, fast jag får se hur det blir med det. Påbörjade instuderingsfrågorna för del 4 igår, och idag så kunde jag inte fokusera alls :( Har 6 delar som första tentan är på..
 
Hur är det med er då? Lever ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0