Heart Chat Bubble

Min helg har varit fullspäckad!

Hejsan hoppsan!

Här har helgen gått i en rasande takt! I fredags så var det fotografering på förskolan, så vi lämnade Cassie 8.15, åkte hem till ett par vänner i Ränneslöv som har sin äldsta tjej på samma förskola som Cassie. Vi drack kaffe och tragglade, sen efter en timme så gick vi tillsammans och hämtade våra tjejer. Vi gick en sväng till huset och kikade lite.
Sen gick vi hem till dem igen så tjejerna kunde leka ett par timmar.

Kl 14 så åkte vi till Laholm och träffade upp svärmor + de gamla ägarna för att skriva alla papper och vi fick nyckel till huset :)
Sen körde vi direkt ut dit och inväntade byggare och en fönsterkille. Vid kl 17 åkte vi därifrån, åt på Sibylla och sen körde vi till Lund för att hälsa på svärfar som är inlagd på lasarettet.

Givetvis så började vår bil strula som satan, så vi ställde den uppe på åsen och åkte ner med svärmor. Sen började vi rulla hemmåt vid 21-tiden. Hämtade Marley och lite grejor innan vi åkte med svärmor till Kstad :)
En hästtransport hade fått problem strax utanför Hlm, så vi fick vänta ett tag. Svärmor fick hjälpa sina kollegor och dirigera trafiken och flytta bilar, tvteamet från 112 var där och filmade. Robin försökte fixa transporten och hjälpte en lastbil att ställa sig lite bättre. 1 timme spenderade vi där..

Igår så var vi och kollade på lite nya bilar, åkte och hämtade en fyrhjuling.. Senare på kvällen åkte Robin & svärmor till Hässleholm och köpte en ny bil till oss. Det fick bli en Saab 9000 denna gången. Både jag och Robin gillar dem :)

Dagen idag har spenderats på Biltema, lasta släp med grejor till huset och sen körde vi hem till pappa i Bjärnum :) Mysigt!
Vi kom hem vid kl 20, och jag har hunnit fixa en del här hemma :) Diskat, plockat undan, vikt tvätt och förberett för tvättstugan. När Robin kommer hem igen så ska jag ner och köra igång en maskin tänkte jag :)

Cassie sov i bilen mellan Kstad & Bjärnum, så hon är pigg som en fisk. Härjar runt till tusen här. Haha! Jag tänkte att jag skulle ta den sista av disken och sen torka av en garderobsdörr innan jag ska mysa ner mig i soffan och kika nyaste avsnittet av VD. Såg att Cassie kladdat med något på dörren så det är lika bra att fixa det nu så det är gjort :)

Hur har er helg sett ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0