Heart Chat Bubble

Nu har det börtjat

 

 
 
Projekt renovera hus har nu startats!! Så vansinnigt roligt, och spännande. Jag ska ta bussen om en timme och lämna Cassie på förskolan, sen så ska jag gå till huset och fortsätta.. Eftersom jag är så skillad så kommer jag att fortsätta med trädgården..
 
Och nu tänker ni säkert trädgården..? Vad är viktigt med den? Ska man inte ordna tak över huvudet först? Och då svarar jag - Klart att man börjar med att fixa huset. Men eftersom jag inte kan göra så mycket, och det just nu är en elfirma som drar om elen i huset så kan jag inte göra så mycket. Så jag krattar tomten, tar bort alla löv så vi kan hitta hundbajsarna lättare, och tar bort allla äckliga ruttna äpplen så vi slipper att Cassie och hundarna drar in äckelkletet i huset/bilarna/husvagnen..
Dessutom så har vi hittat glas och ameringsjärn samt lysrör på gräsmattan.. Och sånt måste jag hitta och ta bort innan en liten tvåbenting eller någon av våra 3 fyrbentingar gör sig illa..
 
Därför pysslar jag med trädgården.. Och det är faktiskt roligt! Gör en stor skillnad.. Sen att huset invändigt ser ut som.. Ja, "kom och hjälp mig dö" är nog en passande beskrivning.. Haha! Det är en annan femma. Men i helgen så blir iaf köket klart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0