Heart Chat Bubble

Bakdag

Idag så tänkte jag ha en liten bakdag, ska slänga ihopa något sött, och så ska jag baka scones. Kommer nog att bli ostscones denna gången, för älsklingen är eld & lågor över dem :)

Snart dags att göra sig anständig inför mötet på praktiken, kommer gå snabbt men vill inte se ut som ett troll! Haha!Som denna snubben ;)


Riktigt höstväder idag, vilket jag tycker är extremt mysigt! Älskar hösten. Tråkigt dock att jag måste spendera eftermiddagen/kvällen med att tvätta. Men det ska nog bli en bra dag av denna iaf.

-xoxo

Kommentarer
Postat av: Meekatt

Hahahahahaha! Det var nog det värsta jag har sett! Vilken heting! Har en bild på samma hunk i min blogg, då liggandes på en säng halvnaken. Man blir ju inte jättesugen...

Kram!!

Svar: Haha, en riktig man det där ;) Nej usch och fy för att vakna upp jämte honom efter en blöt kväll *spyr* Tack för en superblogg som skänker många skratt i dystra mammastunder <3

Kram!!
Rebecka Simonsen

2012-10-29 @ 22:33:49
URL: http://www.meekatt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0