Heart Chat Bubble

En lång dag

Efter en lång dag med "underbart" trots från min älskade dotter och 2000 pip & gnäll från min söta hund så ska det nu bli skönt att sova.

Marley har hängt över soffkanten större delen av dagen och försökt övertala mig med gnäll & pip till att ta en av Cassies nallar till honom -.-

Med Cassie så har det nästan bara varit bråk från det att hon vaknade, hon ville gå ut, sen ville hon vara inne, i mitt tappra försök att plocka undan lite så slängde hon ner alla soffkuddarna på golvet, evigt skrikande NEJ och en massa bråkande med Marley.. Nej usch för trotsåldern.

Men jag älskar dem ändå! Till månen och tillbaka. Men ibland så vill jag bara ha semester. Haha!

Annars så har dagen varit okej. God middag; Potatis, fiskpinnar & stuvad spenat. Walking Dead är igång med säsong 3 och det har inte regnat hela dagen. Bara halva. Och det är ju ett stort plus! ;)

Sov så gott, vänner & ovänner <3


Kommentarer
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Hallå där!
Såg din kommentar inne hos Meekatt om att du stalkade henne och var ju naturligtvis då tvungen att kika in här och kolla vad du var för nån ;)
Kul!
Vi har också en 2-åring här hemma och ja, jag går nog och skjuter mig snart he he.

Hälsningar
Yohanna

Svar: Hej hej :)
Haha, ja jag stalkar ju inte Meekatt på riktigt, men det kändes så eftersom jag sprang på henne 2 gånger på så kort tid. Men lilla Laholm är ju inte så stort direkt så :P
Visst driver de där 2-åringarna en till vansinne ibland? Haha! Hoppas på att min är glad & snäll nu när jag hämtar hem henne ;)

Kram Becky
Rebecka Simonsen

2012-10-29 @ 21:43:41
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0