Heart Chat Bubble

Kattkonst

Vid ett besök på donken i helgen så hade de ansiktsmålning, så Cassie blev målad som en katt 😍 Så jäkla söt!! Dock en dålig bild, för jag tog den när hon satt i mitt knä, haha!

Dagen idag har gått bra! Fixade lite här hemma innan Robin & Cassie kom hem från Kristianstad, diskade, plockad undan och sopade av golvet. Sen var det praktiken 14-21. Mycket trevligt!
Imorgon, fredag, söndag & måndag så är det praktik 7-16. Sen är jag ledig tisdag & onsdag. Så det är jobb jobb jobb hela tiden. Men roligt, och intressant! Trodde faktiskt inte att äldrevården skulle vara så intressant, men tji fick jag!

Så nu tänkte jag krypa ner i sängen med min älskling och snarka en stund innan jag ska upp igen för att jobba.

Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0