Heart Chat Bubble

Vuxenpoäng

 
Idag efter praktiken så kollade vi på ett hus som är till salu. Kändes väldigt roligt, men fick lite panik. Vad ska man fråga? Hur gör man?! Haha!

Men hur & när det blir hus det får vi se. Pengarna måste ju finnas också :)

Praktiken har gått bra! Jobbade tisdag-fredag, ledig lördag, jobbade igår och idag. Nu är jag ledig i två dagar och sen blir det torsdag, lördag & söndag 7-16, fredag blir ett pass 14-21. Mycket roligt!!!
Dock jobbigt för fötterna! nya skor och jag är inte van vid att gå/stå hela dagarna, men man vänjer ju sig sakta men säkert.

Imorgon så kommer en av mina lärare och ska träffa mig och min handledare på praktiken. Ska bli spännande att se vad hon har att säga.

Hur går livet för er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0