Heart Chat Bubble

Busy woman

 
Ja här rullar dagarna på i rasande fart känns det som!! Igår så hade jag min första tenta och det kändes riktigt bra faktiskt, men hur det egentligen gick återstår att se ;-)

Idag så var det Robins lediga dag, men som vanligt så fick han hoppa in och jobba iaf. Men han började inte förrän kl 9 så han körde och lämnade Cassie imorse så jag slapp köra i regnet. Skönt det! Nu blåser det bara extremt mycket & jag ska strax hämta hem min lilla trollunge..
 



Vid strax efter 9 så kom Mia hit idag, vi satte oss ner och gjorde klart alla frågorna till instuderingsfrågorna på del 5, sen gjorde jag testet för del 6. Så nu har jag bara instuderingsfrågorna kvar på del 6, 7 & 8, själctesterna för 7 & 8 samt skrivuppgifterna för 6 & 8..
Jag har påbörjat det iaf, så det känns riktigt bra. Får se om jag påbörjar skrivuppgiftstesterna i helgen eller om jag väntar.
På instuderingsfrågorna så är det ca 60 frågor som vi ska svara på, stycket. Så det tar sin lilla stund!!

Efter att Mia åkte hem idag så slängde jag i tredje maskinen med tvätt, vek det som var torrt och städade Cassies rum. Ska försöka få till ett ryck där inne i helgen och rensa i våra garderober mm.

Robin ska inte jobba på söndag.. Skönt att han ska vara hemma, men samtidigt så sitter ju pengarna aldrig fel. Haha!! Jaja, han fick hoppa in ett par timmar idag istället så det jämnar ju ut sig lite ;-)

-xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0