Heart Chat Bubble

Kalasmys

Dagen:

- Gick & kollade brevlådan iklädd min rosa onepiece & morgonfrilla - När det var loppis & smockat med folk precis utanför. Kul.

- Sålt ett par skor till en tjej som nog berättade de senaste 5 åren av hennes liv på hela 15 minuter. Intressant..

- Hetsat på mig mina kläder för att åka på kalas pga tjejen som drog ut så mycket på tiden så vi blev sena.

- Varit på kalas & ätit riktigt god tårta.

Och än är dagen inte slut. Skönt med helg, och härligt med fina vänner som man kan umgås med. Älskar att se Cassie leka med andra barn!

Bjuder på en bild på mitt akvarium med mina 3 demasoni (blåsvarta), 3 fire fish (organga) och 2 vita golden.

Hoppas ni haft en fin helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0