Heart Chat Bubble

Morgonstund

Cassie för 1 år sedan. Iklädd sin poliströja när hon kör sin polisbil :love:
 
Vaknade kl 7 och kunde inte somna om, pratade lite med en vän och sen satte jag mig vid datorn och inväntade att mitt troll skulle vakna. Så nu ligger hon & Marley i soffan och tittar på barnkanalen medan jag funderar på om jag ska klä på mig eller om jag ska mysa i min onepiece hela dagen ;-)

Robin fick jobba över igår då det varit strul med lastningen av en bil med släp, han kom hem halv 11 -.- Och givetvis så skulle han jobba idag också. Trist, men vad kan man göra, det är ju pengar om inte annat. Och han är hemma till senast 15 så det blir inte en så lång dag.

Tråkigt väder har vi idag också! Får se vad vi kan hitta på här hemma under dagen. Jag ska iaf försöka göra sista skrivdelen inför tentan, och sen blir det till att plugga, plugga, plugga..

-xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0