Heart Chat Bubble

Plugghästen

Känner jag mig som just nu. Haha! Förmiddagen spenderades med näsan i boken & i mina anteckningar. Och såklart lite varvat med skitsnack med de andra som också läser. Strax innan lunch så tog jag & Mia en promenad ner till torget, sen tillbaka till skolan igen och åt lite lunch.
Sen vart det dags för att plugga igen till kl 13 då det var info om APL:en som vi ska ut på nästa vecka. Plats fixade jag igår, så det är skönt att det är klart. Tråkigt dock att jag sköt på det så länge så jag blev stressad av det..

Nu återstår resten av dagen av mys med familjen, tvättstugan och pluggande.. Vill ju få godkänt i kursen ;)

-xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0