Heart Chat Bubble

Skolan

 
Ja i skolan så går det bra, lite trist bara att jag låg hemma med världens huvudvärk i tisdag när vi hade självstudier, och tosdag-fredag när det också var självstudier så var Cassie megadålig i magen.. Så idag skulle jag sätta mig ner och göra de 4 proven som ska vara gjorda innan tentan på tosdag förmiddag..

Meeeen, då ligger inte det online, det funkar inte!! De måste ha något problem med någon server eller liknande. Vansinnigt jobbigt iaf!!
Men nu har jag anmält mig till tentan på torsdag, så jag hoppas på att jag kan göra testen ikväll, eller senast på tisdag..

Åh vad stressad jag känner mig nu :( Ska snart ner i tvättstugan och hänga upp en maskin tvätt och köra igång en maskin till, diskmaskinen är igång och efter tvätten så ska jag köra in en sväng till Laholm har jag tänkt.

Är ensam hemma inatt för Robin åkte till sina föräldrar med Cassie & Marley så jag kunde fixa proven i lugn och ro.. Men det ska bli skönt att ha en lugn natt & morgon, även om jag saknar dem supermycket :-(

- xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0