Heart Chat Bubble

Utkast: Sep. 13, 2012

 
God kväll på er :-)

Nu sitter jag i soffan och pustar ut lite efter en hektiskt dag. Haha! Har knappt hunnit sitta ner idag, men sånt är livet vissa dagar. Skönt dock att dagen har gott snabbt!!

Dagen såg ut så här idag: Körde & lämnade Cassie, städade (dammsugarens munstycke gick sönder), pluggade med Mia, gjorde ett delprov, Mia åkte hem & jag körde & handlade på Willys, kom hem & packade upp, bovärden kom och luftade elementen, promenad med Marley, ställa iordning möblerna, hämtade Cassie.

Så nu varvar jag och älsklingstjejen ner i soffan en stund innan vi börjar med middagen. Sen ska jag vika tvätt har jag tänkt.
Sedan vad som sker resten av kvällen vet jag inte alls, men skönt är iaf att det är sista arbetsdagen för Robin denna veckan! Så skönt att han är ledig imorgon!!

Någon som ska göra något roligt i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0