Heart Chat Bubble

En vanlig söndag

Bilden är lånad från weheartit .
 

God afton vackra människor :)
Nu har jag precis skrivit klart den sista skrivdelen och skickat in den, hoppas på att jag kommer få se redan på tisdag vad jag får för betyg på den. Dock tyckte jag att den var rätt så svår, så ett B som jag fick på den förra tror jag knappast att jag får nu.
 
Dagen idag då. Jo vi fick finbesök av Robins föräldrar & deras två hundar. Deras Totte blev opererad för några dagar sedan och hade varit på besök hos vetrinären idag igen för han har inte mått så bra. Stackaren. Deras tik Kasmi var pigg & glad som vanligt så hon & Marley fick komma ut på en skön lek & springrunda innan :)
 
Annars så har det mest varit lite tråkigt, vi har städat lite, tvättat lite, handlat och kollat på film. Bara haft en slappedag helt enkelt. Men det är ju skönt det också!
 
Hur har er söndag sett ut?
-xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0