Heart Chat Bubble

Busy all day

 
Hmm, denna kursen får jag visst läsa i någon vecka extra. Haha! Var rätt så mycket i den, jaja. Inte så farligt, jag hinner ändå. BVC ringde innan, så den 16:e maj så ska vi på 3-årskontrollen med Cassie. Spännande! Tänk att hon redan är 3 år gammal, sinnessjukt vad tiden den går fort.
 
Jag har roat mig med självtester, skrivit en skrivdel, skrivit ut papper & gått på skattjakt i garderoben med flyttkartonger vi inte packat upp ännu. Jisses! Men nu har jag äntligen hittat min häftapparat - LOVE IT! Hittade även lite andra roliga saker, mina parfymer, batterier, en annan kursbok, hundbajspåsar.. Haha! Nu tänkte jag vara flitig och söka lite sommarjobb också. Hoppas jag får något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0