Heart Chat Bubble

God morgon

Trodde jag hade försovit mig imorse, men det hade jag inte. Haha! Cassie kom in till oss 2 minuter innan larmet skulle ringa & jag är inte van vid att det börjat bli ljust så tidigt på morgonen.

Jaja, sitter på bussen till tågstationen nu. Har praktik till 15.30 idag, sen ikväll så ska jag och grannen ta en cider. Undrar hur det kommer sluta, haha!! Imorgon har jag praktik på kvällen så då blir det förhoppningsvis sovmorgon för min del :)

Vattenskadan bar begränsad till 1 liten vägg på 0,5 m och golvet i Cassies rum & hallen samt taket i Cassies rum. Skönt det iaf!

Hoppas på att det kommer flyta på bra idag på praktiken, hade kvällen igår & i förrgår och då var det lugnt. Inte roligt alls när det är stressigt.

Hoppas alla får en fin fredag & solig helg! Kram <3

(Bjuder på Cassies födelsedagstårta hon önskade sig, inte svår alls att göra, men sen så slängde jag bara på sockerpastan i all hast också )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0