Heart Chat Bubble

Officiellt beredd på att lägga mig ner och dö

Så känns det just nu. Jag orkar inte med mer skit just nu. Seriöst!!?

Vi har varit sjuka, jag fick lägga om två dagar för att ta flytten och städningen av lägenheten, Cassie har varit sjuk och igår morse väckte Cassandra mig 07.40 och ville ha välling, vilket inte är några problem alls. Men när jag gick utanför vårt sovrum så stod halva hennes rum i vatten och kaoset var ett faktum. Vi upptäckte kvällen innan att ett rör rostat sönder och läckte på vinden som då droppade ner rakt över hennes rum och droppade ner genom hennes dörrkarm. Vi tömde (vad vi trodde) hela systemet på luft, stängde av pannan och sov utan värme i huset. Men tydligen så laddade pannan upp ett tryck iaf och röret brast när trycket nådde en viss nivå.

Glad. Jävla. Påsk. Typ, eller vad man nu ska säga. Ville verkligen att det skulle vara ett aprilskämt när jag vaknade igår. Men icke. Bara att börja svabba upp allt vattnet, väcka Robin som fick stänga av pannan igen och sätta ut grejer som vattnet kunde droppa ner i.

Cassie kom upp och sa " Plopp plopp plopp Cassies um" Och ja, det stämde ju. Hon tyckte det var roligt, men inte vi. Svärföräldrarna kom en halvtimme efter att vvsaren kom och bytte ut röret. Så nu ska vi fixa nya element och rör i hela huset så vi slipper drabbas av denna skiten igen. Så mycket extrajobb och pengar..

Och jag vaknade imorse, gjorde mig klar och skulle göra iordning Cassandra. Då har hon feber. SKJUT MIG, tack! Robin är på jobbet sedan någon timme tillbaka, och vi vet av erfarenhet att det tar en halv dag för dem att få in en avbytare om det är någon chaufför som måste hem. Min lärare ska komma till praktiken idag, som jag nu inte kan vara på. Så det mötet kan jag ju bara glömma -.- Blir så less!! Just nu så vill jag bara lägga mig ner och dö i ett litet hål långt borta. Så mycket att ta igen på praktiken och det känns som att jag stressar sönder.

Så nu ligger jag på soffan och tycker synd om både mig & Cassandra. Min fina lilla tjej, som blivit sjuk igen :( Stackaren. Hon ska skämmas bort hela dagen, det förtjänar hon, min lilla prinsessa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0