Heart Chat Bubble

Plugga plugga plugga

 
Ja nu är jag äntligen klar med praktiken! Har varit en hel del gupp på vägen, men i fredags så gjorde jag sista dagen och igår var jag i skolan och lämnade in bedömningspapperna och närvaron. Fick C i betyg på kursen, FETT NÖJD! Idag så lägger jag järnet på nya kursen, som ska vara klar denna veckan egentligen. Men jag ska tenta den nästa vecka tänkte jag. Om det inte är då jag ska vara på BVC vill säga...
 
Robin hade tagit in posten ett par dagar och inte öppnat de brev som var till målsman för Cassie.. Så vi missade hennes tid på BVC, sen ringde de honom när jag inte var hemma och de bokade in en tid, men så glömde han bort vilken dag det var.. Han tror att det är på tisdag, om en vecka alltså. Min man är så vansinnigt dålig på datum/tider, haha!! Har ringt BVC och väntar på att de ska höra av sig.. Innan dess så vågar jag inte boka in någon tenta för denna kursen..
 
Har massor, verkligen MASSOR som jag måste göra idag. Känner mig rätt så stressad vilket min mage inte fixar just nu. Men nu ska jag faktiskt unna mig en paus innan jag tar itu med skrivdelarna..
 
PUSS!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0