Heart Chat Bubble

1 år har gått, och lite till

Sedan jag startade upp denna bloggen upptäckte jag innan. Oj som tiden den går! Roligt är det iaf att kunna kika tillbaka och se vad jag gjorde för 1 år sedan.
 
Håller på en del här hemma och ändå så kommer jag ingenstans tycker jag. Haha! Har hängt upp en maskin tvätt och har en halv till som ska hängas upp om en stund. En av grannarna tvättade idag med, och hans tvätt tar evigheter att torka. Så jag får tvätta lite mer ikväll som jag kan hänga upp i torkskåpet. Dessa maskinerna jag kört nu fick hängas upp i lägenheten.
 
Gud vad jag längtar tills vi bor i huset, så jag kan tvätta när jag vill och inte behöva tänka på att andra kanske också behöver tvätta just idag. Och så skönt det ska bli med all yta! Så mycket plats vi kommer ha! Haha!
 
Dessutom så ska det bli rätt så skönt att slippa ha jobbiga grannar som jämt ska tycka & tänka en massa, gå igenom ens soppåsar och allmänt gnälla på allt man gör :P
 
 
Hade varit roligare att ha en sån här granne, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0