Heart Chat Bubble

2013 - Nytt år med nya möjligheter

Jaha, då var det var det nytt år. Igen. Sinnessjukt vad tiden den bara rusar förbi. Känns som att jag aldrig riktigt har tid att stanna upp och bara andas, reflektera över vad som händer omkring mig mm.
Men det kommer väl. Det är ju lite mycket med huset, skolan, Cassie, lägenheten mm. Men det är roligt att fylla upp dagarna med något.
 
 
Bakade en god tårta på nyår :)
 
I huset så görs det framsteg, dock har jag inte varit där ute och gjort något direkt på ett tag. Vi har haft en del sjukdomar här hemma, så jag har mest stannat hemma. Det har varit magsjuka. just nu förkylning, Cassies mage har strulat en massa osv.
 
Nyår spenderade vi i goda vänners sällskap. Vi åt god middag, snackade skit, lekte med barnen, spelade spel mm. Mysigt och avslappnat. Vi var hemma tidigt, och det var riktigt skönt det med,
Jul har vi firat hela 4 gånger denna gången. Först hos samma vänner vi var med på nyår, dagen innan i Hässleholm med Robins familj, och juldagen med pappa. I lördags så var vi hemma hos syrran och firade med mamma.
 
Så nu är jag lite lagom trött på julmat, crejvar tacos och pytt i panna. Haha!
 
 
Älsklingsungen hos sin moster, lite rädd för tomten men ändå nyfiken
 
Robin har jobbat alla dagar utom nyår, så honom har jag inte sett så mycket av. Men det är okej, han kommer ju hem var kväll iaf. Stackars de som får vara ifrån varandra långa veckor, ibland månader.
 
 
Här bjuder jag på en julbild på mig, haha! Hoppas ni alla haft en bra jul och hade ett trevligt nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0