Heart Chat Bubble

Energi

Igår hade jag sån energi, kändes så bra att komma tillbaka till skolan, en ny termin och en ny kurs att läsa! Skönt att slippa stressen som jag hade nu innan den första terminen slutade.
Skrev ut papper, diskade, lagade middag, plockade undan i köket, kastade soppåsarna, var hemma en sväng hos grannen och pratade skit och drack kaffe medan Cassie lekte med hennes dotter N :)
 
Grannen J, hon började samma utbildning som mig igår :D Roligt! Extra kul är att vi ska ha lektion ihop nästa vecka. Hon läser Voms1 och jag läser Voms2. Och så ska vi sitta hemma hos henne och plugga lite i veckorna. Dock så ska jag ut på praktik igen snart, denna gången på sjukhuset. Så då kommer jag inte kunna leka lattemorsa längre. Haha!
 
Min envisa förkylning börjar ge med sig. Skööönt! Hoppas den försvinner helt inom en riktigt snar framtid! Är lagom trött på denna hostan numera.
 
Nu ska jag fortsätta plugga tänkte jag, har tenta redan nästa vecka :)
 
 
Ha det underbart i snön som kom inatt :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0