Heart Chat Bubble

Familjen är komplett igen

 
Bilden är tagen idag när han ligger i soffan och slappar..
 
Ja vår lilla älsklingfis fick komma hem igen i måndagskväll. Skönt!!!! Vi fick lite piller och en salva. Salvan är för åderbrock och ska påskynda processen med att svullnaden ska gå ner. Vi smörjer morgon och kväll med den på de områdena som är missfärgade. Och det är ju lite skillnad sen i lördags. Och det känns sjukt skönt!!!
 
Igår så var vi på vårdcentralen med Cassie för att ta prov på om hon är laktos eller glutenintollerant. Hoppas på att få svar snart, men det skulle ta ca 7-10 dagar. Idag så fick jag hämta henne på förskolan vid 13 tiden, hon var dålig i magen igen!!!
Jag blir KNÄPP!!! Tenta imorgon, som jag egentligen skulle gjort förra veckan, men jag får skjuta upp den till nästa vecka igen. Skittråkigt!!! Efter det så har jag en tenta till, som då blir gjord 1 vecka efter kursen slutat. Aptråkigt!
 
Annars så har det inte hänt så mycket för min del.. Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0