Heart Chat Bubble

God natt eller God morgon?

Ja nu kallar sängen på mig efter ett par timmars pluggande. Har skrivit och skickat in två skrivuppgifter, svarat och skrivit ut instuderingsfrågor på alla 4 delområden. Läst igenom allting och skrivit ner och sedan ut en lösningsmodell för etiska problem.

Det känns i huvudet kan jag säga. Arg och besviken är jag också. På mig själv. För att jag alltid är ute i sista stunden och planerar så dåligt. Jag har haft 3 dagar på mig att plugga. Och ändå så sitter jag kvällen innan och pluggar som tusan.

Det är stressen och pressen som talar. Jag har varit så stressad över att inte kunna plugga för att Cassie varit hemma från förskolan så mycket. (Jag hatar diarré)
Jag skjuter upp pluggandet för att slippa känna stressen över att behöva lära in allting. Förnekelse. Haha! Så jäkla dåligt. Men nu ska jag börja prioritera bättre, och plugga mer. För Cassie ska fanimej (ursäkta språket) sluta var sjuk och dålig i magen så hon kan vara på förskolan så jag kan börja plugga mer.

Jaja, tenta imorgon. Hoppas jag klarar den. Annars så blir det omtenta på onsdag. Sista chansen, annars så får jag underkänt i kursen -.-

Sov så gott, det ska jag försöka göra inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0