Heart Chat Bubble

Ja men året börjar ju superbra

Precis vad man vill ha som start på det nya året. Robin har varit magsjuk - Igen! Och jag är superförkyld.. Näsa, öron, hals.. Ja rubbet fick jag med min förkylning.

Imorgon får vi släpa våra sjuka arslen till huset och måla i köket och spackla på Cassies rum. Skulle egentligen ha gjorts igår kväll.. Men med tanke på att Robin satt på toa från att han kom hem (20.30) tills vi gick och la oss (00.30) så blev det inte av. Mysigt detta inlägget blev då.

Men så är livet ibland. Hårt och äckligt ;) Haha!

Bjuder på en fin bild på mig som Cassie tog i smyg igår :) Jag, superförkyld med konstant rinnande ögon. Sexigt till tusen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0