Heart Chat Bubble

Klar med kursen!

Äntligen säger jag bara!! Sonjas har längtat efter denna dagen.. Skulle varit klar med Medicin 1 för ett tag sen, men eftersom jag fått vara hemma med Cassie så har jag missat så många timmar att plugga på och tentatillfällen..

Idag fick jag göra kompletteringen för del 2, och klarade det! Så nu i helgen så ska jag plugga Etik & så ska jag tenta den på måndag. Hoppas på att slippa komplettera den, för då måste jag göra det på onsdag :(

Men idag, så firar jag att jag är klar med Medicinen :)


Kommentarer
Postat av: Clarisonic PLUS

Thank you. I might just DO IT and get me one of those without the wife knowing thank-ok-it


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0