Heart Chat Bubble

Nu har orken infunnit sig igen

Och det känns toppen! Äntligen så börjar hostan och min förkylning ge med sig..
Orken att laga mat, diska, tvätta och plocka har inte funnits. Så denna veckan har lägenheten förfallit typ. Haha! Men Robin tog med sig Cassie och Marley till huset, hans föräldrar kommer dit nu så de ska fixa en massa där.

Så en stund framöver här hemma kommer jag diska, tvätta lite och småplocka. Ska tänka över lite över vad vi ska börja packa i helgen så vi inte står med allting när det väl är dags att flytta in i huset. Nu börjar det äntligen att kännas mer på gång. Härlig känsla.

I början på mars hoppas jag att vi kan börja installera oss i huset. Har tänkt ha lite kalas för Cassie i huset när hon fyller år. Så ordning och reda vill jag gärna ha då, och inte en massa flyttlådor överallt :)

Fast just nu längtar börsen i mig tills Walking Dead börjar igen i februari. Bara en månad kvar nu -.-

Hur ser er helg ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0