Heart Chat Bubble

Sommarbakgrund

Har denna söta bilden som bakgrund på telefonen, brukar titta på den och minnas från ögonblicken då bilderna togs. Mysigt.

När vi väntade på Cassies mormor & plastmorfar så fick hon stå på den mycket spännande grävmaskinen.

När vi var ute på mysig promenad, blev jagade av getingar, Cassie plockade blommor och så skulle jag ta den där fina familjebilden på de andra, och alla såg så jävla dumma ut. Haha.

När vi var på Bivaröds flygraka på Driftingtävling, Erika & Emil var med och vi satt som packade sillar i bilen. Robin körde offroadrally med Cassie i vagnen och hade såklart sönder den -.-

När vi tog båten över till ön, jag försökte fota läskiga fåglar (töntig fobi jag vet) och det slutade med att jag blev jagad av en förbannad anka och en ännu argare svanmamma.. Så mycket fågelskit vi trampade i, och så roligt vi hade det!

Sommaren -12, den hade så många fina stunder. Och jag hoppas på att denna sommaren kommer bjuda på så mycket mer.

Och för er som fortfarande har vinter, gå in på Meekatt's blogg och roa er tills våren är hos er också. Hon är sjukt kul den där mamman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0