Heart Chat Bubble

Vårfina naglar

 
Är så glad för att jag slutat bita på mina naglar! Jag är ju inte van vid att ha "långa" naglar så igår på Ge-kås så köpte jag lite filar. River ju upp en massa småsår på fingarna hela tiden. Iaf så satte jag mig ner innan idag och filade ner dem och lackade dem med ett metallic-nagellack som jag också köpte igår. Supersnyggt! Synd bara att nagelbitandet gett mig snea fingrar och att jag är född med korta och mulliga fingrar :( Haha!!
 
Nu ska jag strax springa till bussen, ska packa ihop datorn också och ta med den till huset. Ska upp och handla en dricka innan också.. Stressa stressa.. När jag kommer dit så ska jag torka ur lite skåp, kanske putsa lite fönster, men flytta på lite lister måste göras iaf :) När Robin kommer senare ikväll så ska jag foga på Cassies rum så det också är gjort!
 
Hoppas att alla njuter av vårsolen! Kram <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0