Heart Chat Bubble

FRIENDSHIP

 
Ja åh dessa ljuva två. Bästa kompisar, bästa ovänner, bästa kumpaner, bästa grannar. Söta tillsammans är de iaf!! <3
 
Idag så har det inte gått i många knop, har känt mig helt slut. Är väl stressen för att hinna bli klar med skolan innan terminen tar slut som gör sig påmind. Ska redovisa ett arbete om enn funktionshinder i en kurs, och det ska redovisas på tisdag eller onsdag. Jag började med det idag, på fredag ska jag göra en intervju med en person som har detta funktionshindret.
Har tagit lite tid att fundera ut VAD jag ska skriva om, och VEM jag ska intervjua. Jag vill ju ta om något som intresserar mig, men som jag inte vet så mycket om. Iaf så ska jag skriva om Bipolär sjukdom. Ska bli riktigt spännande & intressant!
 
Annars så flyter det på ganska så okej. Imorgon så är det 3-årskontrollen på Bvc med Cassandra. Ska bli kul, Cassie ser mest fram emot att få åka buss 2 gånger. Haha! Hon älskar verkligen att åka buss och saknar att få göra det 4 dagar i veckan :P Tokunge!
 
På tal om min tokunge, nu är det dags att hämta hem henne från förskolan, sen ska vi hämta hem grannpojken också och sen kommer en av granntjejerna och leker med henne med. Fullt hus med andra ord ( en mamma + bebis kommer också )
 
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0