Heart Chat Bubble

Ordning & reda

 
Bild på Robin, grannarnas hund Bozo & på vår fina Marley.
 
Ja idag så har vi hunnit med ett tråkigt besök hos tandläkaren med Cassie, som gick som det gjorde sist. Vilket innebär att hon VÄGRADE öppna munnen och tryckte ner huvudet mellan mina tuttar. Haha, knäppa unge! Så vi ska dit igen om ca 6 månader och se om det går att kolla på hennes tänder då.
 
När vi kom hem så var det dags att gå till förskolan, Cassie är så stolt över sitt Hello Kitty regnställ så hon ville ha på sig regnjackan när vi gick. Sötis! Inga problem med att lämna henne idag, alla hennes kompisar var ute och lekte så hon satte sig på en cykel direkt och började trampa runt. Fick en slängpuss av henne när jag gick <3
 
När jag kom hem så läste jag lite, och sen fick jag ut tummen ur arslet och satte igång med städningen. Skulle egentligen städat igår, men då fick jag roa mig med att ta bort lim från trappan -.- Inte den roligaste sysselsättningen direkt, men jag & Jenni fick bort limmet från 4 av 7 trappsteg. De andra ska jag fortsätta med idag tänkte jag.
Tvättmaskinen är igång, disken är klar, alla leksaker och annat är undanplockat och golvet är dammsugat. Så skönt att få rent och fint hemma!! det blir så mycket trevligare då, speciellt när man slipper trampa på legobitar ;)
 
I eftermiddag så kommer svärmor, så ska vi fixa lite ikväll & imorgon. Sätta lite lister och annat trevligt misstänker jag. Själv ska jag åka till Halmstad imorgon och lämna in nyckelkortet på Sjukhuset så jag slipper betala 500 kr för det :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Tasnim RSS 2.0